Bij de Nationale Keuzestress Monitor staat de keuzestress van de Nederlander centraal. Elke meting wordt uitgevoerd onder een representatieve steekproef van ruim 1.000 Nederlanders. De eerste editie was gericht op A-merk- en huismerk-boodschappen, gevolgd door donatiegedrag, zomervakantie tot aan medische kwesties.
Ons grootschalig consumentenonderzoek, de Nationale Keuzestress Monitor, heeft als doel inzicht te verkrijgen in keuzes die wij, Nederlanders maken in bijvoorbeeld financiële onzekere tijden.
De Nationale Keuzestress Monitor stelt ons in staat te ontdekken
De resultaten van onze consumentenonderzoeken bieden waardevolle inzichten. Zo ontdekten we in eerdere Nationale Keuzestress Monitor-onderzoeken dat de consument niet de noodzaak ziet om terug te gaan naar het A-merk, men ondanks gestegen prijzen nog steeds massaal op vakantie gaat en dat de meerderheid van de Nederlanders een helmplicht wil voor e-bikes.
Regelmatig voert MSI Consultants de Nationale Keuzestress Monitor uit met steeds een relevant thema. Houd deze pagina dus in de gaten voor de nieuwste inzichten in het Nederlandse consumentengedrag!
Met consumentenonderzoeken komen we te weten wat de beslissende factoren zijn bij aankoopbeslissingen en welke trends de markt beïnvloeden. Bedrijven gebruiken deze inzichten om het productaanbod te verbeteren, gerichte marketingcampagnes op te zetten en de algehele klanttevredenheid te vergroten.
Wij voeren in opdracht gespecialiseerd marktonderzoek uit. Of je nu op zoek bent naar:
MSI Consultants helpt je graag bij het vinden en uitvoeren van een passend onderzoek waarmee wij jou kunnen helpen.
Ons ervaren team van onderzoekers helpt je graag met het verkrijgen van waardevolle gegevens en inzichten voor jouw product of dienst. Heb je interesse of vragen over hoe wij jou kunnen helpen? Neem dan contact met ons op. Wij kijken ernaar uit om te bespreken wat MSI Consultants voor jouw bedrijf kan betekenen en hoe we samen jouw succes kunnen vergroten.