Menu

Ontdek de kracht van onderzoek met MSI Consultants!

Of je nu aan het begin staat van een nieuw concept of je merk wilt versterken in de markt, wij bieden onderzoek op maat voor elke fase. Bij MSI Consultants geloven we in maatwerk en veelzijdigheid. Onze onderzoeken zijn flexibel en kunnen perfect worden afgestemd op jouw specifieke behoeften. Geen enkele fase is hetzelfde, en dat geldt ook voor onze aanpak.

Product development

Vertrouw niet altijd op je onderbuik gevoel, maar zorg voor de juiste inzichten voor een goede start. Zo maak je weloverwogen beslissingen en zet je stappen in de juiste richting. Klik hier hoe wij je kunnen helpen met concept testen, prijsonderzoeken of positionering van het merk.

Introduction

Je product of dienst is klaar om de markt te veroveren, maar je wilt zeker zijn van een krachtige communicatie propositie. Waar vind je jouw doelgroep het beste en is je creatie kansrijk? Bekijk hier de onderzoeken die je helpen in deze fase.

Growth

Wil je jouw marktpositie verbeteren en groeikansen benutten? Met ons snel en grondig onderzoek brengen we alles in kaart. Ontdek de onderzoeksmogelijkheden voor customer journeys, reputatieonderzoek of tracken van de merkfunnel.

Maturity

Ben je tevreden met je huidige marktpositie, maar voel je dat er nog meer potentieel inzit? Of zie je een daling in verkopen en wil je loyale klanten behouden? Ontdek hieronder de onderzoeksoplossingen voor onder meer klantbehoud of marketingmix modelling.

Onderzoeken in deze fase

  • In home product test
  • Logo/design test
  • Prijsonderzoek
  • Mediaconsumptie onderzoek
  • Verpakkingstest
  • Communicatie propositie
  • Merkpositionering
  • Concept test
  • Product propositie

Onderzoeken in deze fase

  • Brand & awareness tracking
  • Share of search
  • Mediaconsumptie onderzoek
  • Usage & attitude
  • Communicatie propositie
  • Pretest
  • Doelgroeponderzoek

Onderzoeken in deze fase

  • Brand salience en cep
  • Imago onderzoek
  • Brand & awareness tracking
  • Share of search
  • Loyaliteitsonderzoek
  • Prijsonderzoek
  • Reputatieonderzoek
  • Customer journe

Onderzoeken in deze fase

  • NPS
  • Marketing mix modelling (MMM)
  • Brand salience en cep
  • Brand & awareness tracking
  • Prijsonderzoek
  • Reputatieonderzoek
  • Customer journey
  • Klantbinding
  • Klantretentie
achtergrond