Imago onderzoek van MSI Consultants biedt waardevolle en diepgaande inzichten. Dankzij dit onderzoek kom jij te weten hoe jouw bedrijf wordt gezien door de verschillende stakeholders: jouw klanten, medewerkers en partners. MSI Consultants onderzoekt de beleving en associaties van stakeholders en kan daardoor de sterke en zwakke punten van de organisatie in kaart brengen.
Een imago onderzoek biedt belangrijke inzichten in hoe jouw merk, product, dienst of organisatie wordt waargenomen door stakeholders. Het helpt je om te begrijpen wat stakeholders echt denken en voelen, waardoor je jouw strategieën effectief kunt optimaliseren en gerichte acties kunt ondernemen.
Door één keer per jaar dit onderzoek uit te laten voeren, blijf je op de hoogte van veranderingen in percepties en associaties en kun je proactief reageren op opkomende trends en uitdagingen.
Er zijn verschillende redenen waarom bedrijven bij MSI Consultants komen voor een imago onderzoek:
Het onderzoek wordt kwantitatief uitgevoerd. Bij het uitvoeren van imago onderzoek maken wij gebruik van ESOMAR gecertificeerde panels.. ESOMAR-gecertificeerde panels zijn onderzoeks panels die voldoen aan de strenge richtlijnen en ethische normen van ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).
Benieuwd hoe MSI Consultants jouw bedrijf kan helpen bij een imago onderzoek? Neem contact met ons op! Wij doen onderzoek dat jouw bedrijf waardevolle inzichten geeft voor een betere reputatie en bedrijfsimago.
Een bedrijfsimago is het algemene beeld, percepties en associaties van de verschillende stakeholders, zoals klanten, medewerkers of partners. Het imago speelt een belangrijke rol bij het aantrekken en behouden van stakeholders. Daardoor beïnvloedt het ook de financiële prestaties van een bedrijf.
Er zijn verschillende factoren die een rol spelen bij een positief of negatief bedrijfsimago. Een positief imago kan worden opgebouwd en behouden door
Een negatief imago kan daarentegen ontstaan door slechte service of kwaliteit, schandalen of onethisch gedrag.
Ben jij benieuwd welke factoren jouw bedrijfsimago bepalen? Neem contact op. We denken graag met je mee.
Dit kan op verschillende manieren onderzocht worden, denk aan: