Menu

Brand & awareness tracking

Bij MSI Consultants meten we met de Campaign Optimiser het effect van communicatie campagnes inclusief de middeleninzet en de invloed op het merk inclusief imago. Het onderzoek brengt naast het effect van de campagne ook de gehele merkfunnel in kaart.

Bedrijven werken om verschillende redenen met de Campaign Optimiser van MSI Consultants:

  • Nieuwe campagnes: De Campaing Optimiser wordt gebruikt om de impact van (nieuwe) product- of dienstcampagnes op het merk te beoordelen. Dit helpt bij het bepalen of de lancering effectief is geweest in het beïnvloeden van consumentenbehoefte- , perceptie en waardering.
  • Merkstrategie-optimalisatie: De Campaing Optimiser kan helpen bij het bepalen of de huidige communicatiestrategie effectief is en of er verbeteringen nodig zijn. Het biedt inzicht in hoe consumenten de communicatie en het merk waarderen. Tevens geeft het onderzoek inzicht in  veranderingen over de tijd en welke aanpassingen nodig zijn om de merkstrategie te optimaliseren.

Belangrijk bij de Campaign Optimiser van MSI Consultants is om de ontwikkelingen op regelmatige basis te monitoren voor inzicht in de veranderende behoeften en verwachtingen van de doelgroep.

Contact