Menu

Onderzoektools op maat

Wij helpen jou daarbij met gericht en onderbouwd onderzoek. Het gaat ons namelijk niet om het stellen van veel vragen, maar om het stellen van de juiste vraag. Wij bieden verschillende onderzoektools op maat, zodat jouw respondenten geen eindeloze vragenlijst hoeven in te vullen en jij de antwoorden krijgt die je écht wilt.  Lees hieronder drie voorbeelden van onze onderzoekstools.

Die helpen om je vraag te beantwoorden

A. Vragen rondom het product

Heb je vragen over je product of je doelgroep zoals: Slaat mijn concept aan? Wat is de optimale prijs? Wie is mijn doelgroep? Waar zit mijn doelgroep? Dan kunnen we je zeker helpen deze vragen te beantwoorden met onze onderzoeken en tools. Voorbeelden zijn U&A studies, concept testen, prijsonderzoek, in home testing of merkpositionering.

Wij helpen je graag met jouw vraag

Ik heb een vraag

B. Vragen rondom adverteren

Heb je vragen rondom adverteren zoals: Heb ik de juiste communicatie propositie? Is mijn uiting duidelijk? Komt de boodschap goed over? Heeft adverteren effect op mijn merk KPI’s? Wat is mijn Share of Search ten opzichte van de concurrenten? etc. Dan kun je ook voor deze vragen uitstekend bij ons terecht. We helpen je de vragen te beantwoorden met verschillende onderzoeken zoals een communicatie propositie test, pretest, reclame -en merk tracking of Share of Search tool.

Wij helpen je graag met jouw vraag

Ik heb een vraag

C. Vragen rondom sales

En je kunt zeker bij ons aankloppen met vragen rondom je sales zoals: Wat is de invloed van mijn campagnes op mijn verkopen? Hoe draagt mijn merk bij aan de lange termijn verkopen? Hoe kan ik de klantloyaliteit en herhalingsaankopen vergroten? Ervaren potentiële kopers barrières in het aankoopproces? Voor vragen op dit gebied hebben we verschillende onderzoeken en analysetechnieken zoals modelling, klanttevredenheidsonderzoek, reputatie onderzoek en customer journey onderzoek.

Wij helpen je graag met jouw vraag

Ik heb een vraag
background-wave